TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

25 milionów pasażerów PolskiegoBusa
InfoBus.pl - Opublikowano: 06.12.2017 15:00:09 9 komentarzy
25 milionów pasażerów PolskiegoBusa

Przewoźnik świętuje przewiezienie 25 milionów pasażerów od czerwca 2011 r. I rusza z mikołajkową promocją. Z nielimitowanym jednodniowym rabatem -25%.

-"Z ogromną satysfakcją i dumą ogłaszamy, że już 25 milionów pasażerów skorzystało z usług PolskiBus.com! Jest nam niezmiernie miło, że zdobyliśmy lojalność tak ogromnej liczby zadowolonych podróżnych. Każdego dnia cały zespół PolskiBus.com bardzo ciężko pracuje, abyście zawsze mogli bezpiecznie i komfortowo dotrzeć do wybranego celu Waszej podróży. Dziękujemy, że jesteście z nami" - powiedział Piotr Pogonowski, dyrektor marketingu i komunikacji PolskiBus.com.

Pasażerska dynamika

Przypomnijmy, że czerwone autokary pojawiły się na naszych drogach 6,5 roku temu - w czerwcu 2011 roku. Według danych spółki w ciągu pierwszego roku jej działalności z jej usług korzystało ponad 100 tysięcy pasażerów miesięcznie. Dynamika przewozów PolskiegoBusa w kolejnych latach wyglądała następująco:

  1. Na koniec 2012 r. - 2 mln pasażerów

  2. We wrześniu 2013 r. - 4 mln pasażerów

  3. W styczniu 2014 r. - 5 mln pasażerów

  4. W listopadzie 2014 r. - 10 mln pasażerów

  5. W styczniu 2016 r. - 16 mln pasażerów

  6. W listopadzie 2016 r. - 20 mln pasażerów

  7. W grudniu 2017 r - 25 mln pasażerów, co oznacza, że w lekko ponad rok (a dokładniej od 10.11.2016 do 06.12.2017) firma przewiozła 5 mln pasażerów. Nieźle.

Jednodniowa promocja

Z okazji przewiezienia 25 milionowego pasażera firma przygotowała jednodniową mikołajkową promocję. Tylko dziś, od teraz do północy możecie zakupić bilety na jutrzejsze podróże w ramach wszystkich linii PolskiBus tańsze o 25%. Pamiętajcie, aby przy wyszukiwaniu kursu wpisać kod promocyjny: 25MLN. Co ważne, pula biletów w promocji jest nielimitowana.


WIĘCEJ
Sprawdź też:
promocja
PolskiBus
  • Jacek – 06.12.2017

    Ciekawe czy na te 25mln składają się też podwykonawcy PB?

  • kierowca – 06.12.2017

    no jasne!

  • Klp – 06.12.2017

    Nie, napisali ze tylko pasażerowie Polskiego Busa. Całkiem spoko wynik

  • Pasażer – 07.12.2017

    Z ogromną satysfakcją i dumą ogłaszamy, że już 25 milionów pasażerów skorzystało z usług PolskiBus.com!

    Czyli ze strony internetowej, na której są także inni podwykonawcy.
    Statystykę zawsze można pokazać w różny sposób.

  • Gall – 07.12.2017

    Wygląda na to, że PB przewozi coraz mniej pasażerów
    Bo miedzy listopadem 2014 a styczniem 2016 wychodzi po około 430 tyś. miesięcznie
    pomiędzy styczniem 2016 a listopadem 2016 wychodzi po 364 tyś. miesięcznie
    a między listopadem 2016 a grudniem 2017 wychodzi około 384 tyś. pasażerów.

    Jeśli w ten sposób przedstawimy te dane to już nie wygląda to tak różowo dla przewoźnika

  • matematyk – 07.12.2017

    do Gall
    Masz rację a rozbijając dalej te dane np. na skalę miesiąca a później dni widać, że te dane nie są zbyt ciekawe....
    384000 pasażerów podzielone na 365 dni daje raptem1052 pasażerów dziennie. Bardzo słaby wynik. I teraz pasuje pomnożyć tą liczbę pasażerów razy jakąś tam średnią cene biletu (zazwyczaj śmiesznie niska) i od razu pojawia się pytanie ile ten kramik jeszcze pojeździ?? Przecież interes nie jest po to by do tego dokładać :)

  • fizel – 07.12.2017

    Pasażer, nie miałoby to sensu. Nigdy nie informowali o partnerach, tylko o swoich wynikach. Nie doszukuj się sensacji.

  • zap140 – 07.12.2017

    Ciekawe ile Polski Bus pociągnie jak skończą się ulgi podatkowe? Bo Szkot chciał zarejestrować firmę pod nową nazwą by nie płacić podatków tylko devydenci nie dali się nabrać.

  • rob – 08.12.2017

    ciekawe jakie będą wyniki w 2017 - współczuję tylko przewoźnikom, którzy na bank kiedyś nie dostaną zapłaty...

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.