TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Asystent Google kupi bilet we FlixBusie. Głosowo
InfoBus.pl - Opublikowano: 03.04.2019 18:00:38
Asystent Google kupi bilet we FlixBusie. Głosowo

FlixBus jako jeden z pierwszych zauważył możliwość wykorzystania nowego sposobu dotarcia do swoich klientów przez Asystenta Googla.

FlixBus jako jeden z pierwszych zauważył możliwość wykorzystania nowego sposobu dotarcia do swoich klientów przez Asystenta Googla. Dlatego od dziś pasażerowie mogą głosowo kupować "zielone" bilety online.

Od startu Asystenta Google w Polsce, w styczniu tego roku, Polacy mogą poprosić swój smartfon o pomoc w najwygodniejszy i naturalny sposób - używając głosu. Pomaga on w wykonywaniu codziennych zadań, dając łatwiejszy dostęp do technologii w każdym momencie naszego dnia, wystarczy powiedzieć OK Google. Od dziś użytkownicy mogą dokonać pełnej transakcji głosowo i w ten sposób kupić bilet na podróż autobusem.

Co zrobić?

Wydać komendę: "OK Google, zapytaj FlixBus o połączenie z Warszawy do Krakowa."

I zobaczcie, jaki będzie efekt.

FlixBus proponuje swoim klientom pełne doświadczenie zakupowe wykorzystując wyłącznie głos. Od sprawdzenia najdogodniejszego połączenia, aż do zakupu biletu.

-"Klient jest zawsze centralną postacią naszych usług – dotyczy to zarówno elementów związanych bezpośrednio z podróżą, jak i wszystkich rozwiązań technologicznych. Integracja z Asystentem Google jest kolejnym ułatwieniem dla pasażerów – mówi Michał Leman, dyrektor zarządzający FlixBus Polska – Dzięki niemu w kilka sekund nasi klienci mogą łatwo i wygodnie zarezerwować najszybsze lub najtańsze połączenie za pomocą sterowania głosowego, a także otrzymywać bieżące informacje na temat podróży."



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
linie
autokar
bilet
apka
FlixBus
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.