Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

BLIK wchodzi do autobusów

infobus
22.02.2016 19:21
0 Komentarzy

PolskiBus jako pierwszy autobusowy przewoźnik w Polsce wprowadził nowy system płatności za bilety za pomocą aplikacji BLIK.

-?Prezentujemy coś zupełnie nowego! PolskiBus.com nie tylkowprowadza nowy system płatności za bilety za pomocą BLIK, ale także oferujewyjątkową promocję dla pasażerów, którzy skorzystają z tej metody podczaszakupu biletów na podróże naszymi komfortowymi autokarami. Po prostu jeździsz ioszczędzasz! Już teraz zapraszamy do rezerwowania wymarzonych wyjazdów nanaszych stronach internetowych i płatności za pomocą BLIKa, aby móc odebrać 20%kwoty, które można wykorzystać na przykład na kolejną podróż z PolskiBus.com!? ? mówi Piotr Pogonowski, Dyrektor ds.Marketingu i Komunikacji PolskiBus.com.

Zakup online biletów na podróże z PolskiBus.com orazPolskiBusGold.com, zrealizowany w okresie od 22 lutego do 31 marca 2016 roku iopłacony BLIKiem, wiąże się z nagrodą w wysokości 20% zapłaconej kwoty,odbieranej po zrealizowaniu podróży. Minimalną kwotą transakcji upoważniającądo wzięcia udziału w akcji jest 1 zł ? promocja obowiązuje więc na wszystkiebilety już od 1 zł + 1 zł opłaty rezerwacyjnej. Oferta łączy się również zinnymi, aktualnie obowiązującymi promocjami PolskiBus.com. Co więcej, można zniej skorzystać dowolną ilość razy!

Podczas rezerwacji podróży na stronie www.polskibus.com lubwww.polskibusgold.com jako metodę płatności należy wybrać BLIK. Następnienależy uruchomić w telefonie aplikację mobilną swojego banku i wygenerować kodBLIK. Otrzymany kod wystarczy wpisać podczas dokonywania płatności ipotwierdzić transakcję w telefonie. Nagroda pieniężna w wysokości 20% kwotytransakcji (jednak nie więcej, niż 15 zł dla jednej transakcji) zostajeprzekazana na rachunek pasażera w przeciągu 14 dni od daty zrealizowanejpodróży. Warunkiem jest jednak zrealizowanie opłaconej podróży ? w przypadkuanulowania rezerwacji Pasażerowi nie przysługuje prawo do odebrania nagrody.

System płatności mobilnych BLIK jest dostępny dla KlientówAlior Bank, Millenium Bank, Banku Zachodniego WBK, ING, mBanku, Orange Finanseoraz PKO BP po zainstalowaniu najnowszej wersji aplikacji mobilnej. Pełnyregulamin promocji ?20% z BLIK na PolskiBus.com? dostępny jest na stroniewww.ecard.pl/promocja.

Komentarze