Czwarty Mercedes Citaro C2 jedzie do Świebodzic. Umowa podpisana
infobus
25.06.2018 13:00
0 Komentarzy
style=text-align: justify;”>Świebodzice kupią czwartego Mercedesa Citaro C2. 20 czerwca miasto podpisało umowę z EvoBus Polska, dystrybutorem autobusów niemieckiej marki. Kolejna „gwiazda” zostanie dostarczona do Świebodzic pod koniec roku. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Świebodzice już od pewnego czasu wykazywały zamiar powiększenia swoje systemu komunikacji miejskiej. Do tego co oczywiste potrzebne było powiększenie taboru. Stąd ogłoszony w pierwszej połowie kwietnia przetarg na dostawę jednego nowego pojazdu klasy MAXI. Wymagania jakie postawiło jego dostawcy miasto opisaliśmy tutaj. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Początkowo nowa solówka miała trafić do Świebodzic najpóźniej do 31 października. Jednak na etapie pytań do SIWZ pojawił wniosek o wydłużenie tego terminu do 21 grudnia. Miasto przychyliło się do niego i dokonało odpowiedniej korekty. Jak się okazało było to bardzo dobre posunięcie. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>16 maja minął termin składania ofert. W Świebodzicach na zakup jednego, dosyć przyzwoicie wyposażonego autobusu klasy MAXI przygotowano 1 300 000 PLN brutto (ok. 1 056 910 PLN netto). Jedyna oferta, którą tego dnia otwarto przekroczyła te szacunki. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Przedstawił ją EvoBus Polska. Dystrybutor autobusów Mercedes i Setra wyraził gotowość realizacji zamówienie za 1 575 630 PLN brutto (1 281 000 PLN netto). W takiej cenie Świebodzicom zaoferowano produkt, który był najbliżej wymagań miasta. To oczywiście Mercedes Citaro C2. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Pozostało czekać na ruch ze strony miasta. Urzędnicy znaleźli dodatkowe pieniądze i dzięki temu mogli rozstrzygnąć przetarg. 6 czerwca miasto oficjalnie zaakceptowało ofertę EvoBusa. Pod uprzednich formalnościach strony 20 czerwca podpisały umowę. Kolejna “gwiazda” dołączy do już użytkowanych od trzech lat podobnych egzemplarzy najpóźniej pod koniec roku. Tym samy Świebodzice mogą się cieszyć co prawda z małej, ale mimo wszystko w pełni zunifikowanej autobusowej floty. „
style=”text-align: justify;”>Świebodzice już od pewnego czasu wykazywały zamiar powiększenia swoje systemu komunikacji miejskiej. Do tego co oczywiste potrzebne było powiększenie taboru. Stąd ogłoszony w pierwszej połowie kwietnia przetarg na dostawę jednego nowego pojazdu klasy MAXI. Wymagania jakie postawiło jego dostawcy miasto opisaliśmy tutaj. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Początkowo nowa solówka miała trafić do Świebodzic najpóźniej do 31 października. Jednak na etapie pytań do SIWZ pojawił wniosek o wydłużenie tego terminu do 21 grudnia. Miasto przychyliło się do niego i dokonało odpowiedniej korekty. Jak się okazało było to bardzo dobre posunięcie. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>16 maja minął termin składania ofert. W Świebodzicach na zakup jednego, dosyć przyzwoicie wyposażonego autobusu klasy MAXI przygotowano 1 300 000 PLN brutto (ok. 1 056 910 PLN netto). Jedyna oferta, którą tego dnia otwarto przekroczyła te szacunki. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Przedstawił ją EvoBus Polska. Dystrybutor autobusów Mercedes i Setra wyraził gotowość realizacji zamówienie za 1 575 630 PLN brutto (1 281 000 PLN netto). W takiej cenie Świebodzicom zaoferowano produkt, który był najbliżej wymagań miasta. To oczywiście Mercedes Citaro C2. style=”text-align: justify;”>
style=”text-align: justify;”>Pozostało czekać na ruch ze strony miasta. Urzędnicy znaleźli dodatkowe pieniądze i dzięki temu mogli rozstrzygnąć przetarg. 6 czerwca miasto oficjalnie zaakceptowało ofertę EvoBusa. Pod uprzednich formalnościach strony 20 czerwca podpisały umowę. Kolejna “gwiazda” dołączy do już użytkowanych od trzech lat podobnych egzemplarzy najpóźniej pod koniec roku. Tym samy Świebodzice mogą się cieszyć co prawda z małej, ale mimo wszystko w pełni zunifikowanej autobusowej floty. „
Zostało jeszcze 90% artykułu.
Aby czytać dalej, dołącz do subskrybentów TransInfo.pl już teraz!
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Masz już subskrypcję?
Więcej z Działu Kontrakty
Więcej z Działu Pasażer
Nowe połączenia autobusowe do Piaseczna
01.02.2024
Warszawa: Mega korek na Trasie Łazienkowskiej, autobusy na objazdach
Pasażerza darmo
09.08.2023
Komentarze