TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia podsumowuje wakacje 2018
InfoBus.pl - Opublikowano: 29.11.2018 09:00:19
Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia podsumowuje wakacje 2018

Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia i DworzecOnline.pl podsumowują sezon wakacyjny 2018. To 2 mln wygenerowanych biletów, 90% wzrost sprzedaży online, 400 000 pasażerów na dworcu.

Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia i DworzecOnline.pl podsumowują sezon wakacyjny 2018. To 2 mln wygenerowanych biletów, 90% wzrost sprzedaży online, 400 000 pasażerów na dworcu

Dworzec Autobusowy Warszawa Zachodnia to jeden z największych węzłów komunikacyjnych w Polsce. Teraz nadszedł czas na podsumowanie wakacji w 2018 roku. W liczbach to:

  • 400 000 pasażerów

  • wzrost przychodów na Dworcu aż o 10%

  • 90% wzrost sprzedaży online w porównaniu do ubiegłego roku, łącznie ponad 2 mln wygenerowanych biletów z systemu DworzecOnline od początku roku

  • kilkuprocentowy wzrost przychodów Hostelu Zachodniego.

Rekordowe wyniki Dworca

Spółka Polonus, oprócz działalności przewozowej, zarządza także Dworcem Autobusowym Warszawa Zachodnia. W okresie wakacyjnym zostało obsłużonych na Dworcu ponad 400 tysięcy pasażerów. W ofercie znajduje się ponad 100 przewoźników wjeżdżających na teren i korzystających z infrastruktury dworca. Porównując wyniki z 2018 roku do wyników z 2017 roku, spółka w tym obszarze osiągnęła 10% wzrost przychodów.

Kilkuprocentowy wzrost przychodów odnotowuje również Hostel Zachodni, mieszczący się na terenie Dworca Warszawa Zachodnia. Świadczy to o rosnącej popularności i dogodnej lokalizacji obiektu.

Sukces online

Jednak największym osiągnięciem minionego sezonu wakacyjnego okazał się aż 90% wzrost sprzedaży biletów autokarowych online, w stosunku do wyników z 2017 roku, poprzez system DworzecOnline.pl, który skupia w swojej ofercie ponad 100 przewoźników krajowych i zagranicznych. To niemal dwukrotnie więcej niż w ubiegłym roku, co świadczy o tym, że coraz więcej klientów wybiera wygodny zakup biletu przez internet.

-"Sezon wakacyjny możemy zaliczyć do bardzo udanych. Będąc operatorem największego dworca autobusowego w Polsce, obsłużyliśmy aż 400000 zadowolonych pasażerów. Niewątpliwym sukcesem okazał się wzrost aż o 90% sprzedaży biletów przez platformę DworzecOnline.pl, łącznie od początku roku wygenerowaliśmy w naszym systemie ponad 2 miliony biletów! Wieloletnie inwestycje w nasz system sprzedażowy przynoszą realne i niesamowicie pozytywne efekty! – mówi Maciej Acedański, prezes zarządu Polonus.

System DworzecOnline obsłużył ponad 2 mln biletów wygenerowanych za pomocą zaawansowanego technologicznie oprogramowania, a ruch na portalu zwiększył się aż o 20% w okresie jednego roku. W tym czasie został uruchomiony program lojalnościowy Partner Plus, w którym każdy może zbierać punkty i wymieniać je na bilety przy kolejnych zakupach. Nowością było wprowadzenie niezwykle przydatnej usługi oceny przewoźników, dzięki, której pasażer przydziela odpowiednią liczbę gwiazdek po odbytej podróży. Dodatkowo pełna oferta portalu DworzecOnline.pl jest dostępna w aplikacji mobilnej SkyCash.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
dworzec
bilet
Polonus
Warszawa
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.