Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

FlixBus z nowym kanałem sprzedaży. MyTravel nowym partnerem

infobus
25.07.2018 09:30
0 Komentarzy

FlixBus, europejski lider wśród operatorówdalekobieżnych połączeń autobusowych, nawiązał współpracę z siecią biur podróżyMyTravel. W ramach kooperacji MyTravel będzie sprzedawać bilety w swoichplacówkach na terenie całej Polski – zarówno w dużych miastach, jak i mniejszychmiejscowościach. Na klientów na start czeka specjalna promocja na biletyFlixBusa.

MyTravel, jedna z największych sieci biurpodróży, od 2007 roku prowadzi sprzedaż usług turystycznych. Firma w swojejofercie posiada przede wszystkim wyjazdy na wczasy za granicą, wycieczkiobjazdowe, wyjazdy na narty, bilety lotnicze, a od teraz także bilety naprzejazdy FlixBusem. W pierwszym tygodniu współpracy (24-31 lipca) w biurachpodróży MyTravel podróżni kupią bilety FlixBus ze specjalną, 30-procentową zniżką.Kooperacja z MyTravel doskonale wpisuje się w strategię nowej siatki połączeńFlixBusa, która skupia się przede wszystkim na lepszym skomunikowaniu małychmiast oraz rozwinięciu sprzedaży biletów w punktach stacjonarnych.

„Współpracaz FlixBus daje naszym Klientom jeszcze większe możliwości podróżowania i jestciekawą alternatywą dla najpopularniejszych wycieczek samolotowych. Skorzystająz niej również turyści podróżujący samolotem, którzy teraz z łatwością dojadąna lotnisko autobusem FlixBus. Tym samym organizacja urlopu staje się prostsza,szczególnie dla turystów z mniejszych miejscowości, w których działają naszesalony” – mówi Alina Dybaś, Dyrektor Sprzedaży i MarketinguMyTravel.

Nowa siatka FlixBusa
Nowa siatka połączeń FlixBusa obejmuje co najmniej 130 kierunków podróży, w tymokoło 70 nowych miejscowości w Polsce i 20 za granicą. Znajdą się w niej nietylko największe aglomeracje, lecz także małe miejscowości, dotychczas słaboskomunikowane, jak np. Żnin, Leszno czy Grudziądz. Siatka połączeń tworzonaprzez FlixBusa opiera się na idei węzłów multimodalnych. Centra przesiadkoweFlixBusa znajdują się w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu, skąd pasażerowie wramach jednego biletu mogą się przesiadać i podróżować dalej do wielu miastPolski czy Europy. Idea ta uwzględnia też włączanie do siatki przystanków nalotniskach. Już w tym momencie FlixBusem dojedziemy na lotniska: Kraków-Balice,Wrocław-Strachowice, Warszawa-Modlin, Katowice-Pyrzowice i Berlin-Tegel. Dziękitemu pasażerowie FlixBusa mogą wygodnie dostać się na lotnisko i przesiąść wsamolot, by wyruszyć w dalszą podróż.

„Dziękiwspółpracy z MyTravel liczba punktów sprzedaży stacjonarnej FlixBusa w Polscewzrośnie do ponad 320. Jest to dla nas niezwykle istotne, zwłaszcza z punktuwidzenia mieszkańców mniejszych miejscowości, osób starszych czy pracowników zUkrainy, którzy nie zawsze mają dostęp do Internetu” –komentuje Michał Leman, Dyrektor Zarządzający FlixBus Polska – „Jednym z kluczowych wyzwań związanych zotwieraniem nowych połączeń jest rozbudowa sieci sprzedaży. Współpraca z takrenomowanym partnerem jak MyTravel ma dla nas w związku z tym ogromneznaczenie.”

Sieć MyTravel posiada blisko 120 placówek naterenie całego kraju i jest szczególnie silnie rozwinięta w mniejszychmiejscowościach. Punkty MyTravel znajdują się m.in. w Gliwicach, GorzowieWielkopolskim, Grudziądzu, Mysłowicach, Wałbrzychu czy Zabrzu. Firma jestczłonkiem Polskiej Izby Turystycznej, została również odznaczona certyfikatemRzetelnej Firmy. Od 2018 roku jest częścią Wakacje.pl S.A. Od 10 lat, siećMyTravel wysyła swoich klientów na wakacje na całym świecie. Mapa placówekstacjonarnych MyTravel znajduje się tutaj.

Komentarze