TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Indcar stawia na Atego. Premiera L7 [FILM]
INFOBUS.PL - Opublikowano: 10.08.2017 09:51:34 2 komentarze
Indcar stawia na Atego. Premiera L7 [FILM]

W Polsce przednio-silnikowe midibusy na ciężarówkowych podwoziach po prostu się nie przyjęły. Jednak w Europie - a szczególnie w Hiszpanii - mają one wiernych zwolenników. Dla nich Indcar przygotował model L7.

W Polsce przednio-silnikowe midibusy na ciężarówkowych podwoziach po prostu się nie przyjęły. Jednak w Europie - a szczególnie w Hiszpanii - mają one wiernych zwolenników. Dla nich Indcar przygotował model L7.

Indcar to jeden z najlepiej znanych w Polsce hiszpańskich producentów - przede wszystkim dzięki doskonale rozpoznawalnemu modelowi Mago2 (tego typu pojazdy w wersji cabrio chciał kupić Gdańsk).

Na majowych targach w Madrycie firma pokazała kilka autobusów o pojemności od 16 do 41 miejsc. Wśród pokazanych modeli można zobaczyć premierowy pojazd L7 na bazie Mercedes-Benz Atego o długości 7,7 m, bagażnikach 4,3 m3 i pojemność 27+1+1 miejsc. Pojazd ten wziął także udział w konkursie "Minibus of the Year".

Zobaczcie na filmie, jak ten pojazd spisuje się na drodze:



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Mercedes
Indcar
  • PasażarMPK – 11.08.2017

    Ja bym jednak wybrał Automet Apollo niż busa dla Hiszpańskiego pastucha

  • Gondol Jerzy znad Wisły – 11.08.2017

    Skąd wniosek, że w Polsce takie konstrukcje się nie przyjęły, skoro jeździ tego pełno. Zwłaszcza na podwoziach M-B Vario.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.