Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Irizar i8 nowym autokarem Wisły Kraków! [FILM]

infobus
23.02.2017 11:24
0 Komentarzy

Wczoraj, 22 lutego 2017 r., miała miejsce prezentacja nowego autokaru Wisły Kraków. Wiślacki Smok czyli Irizar i8 nadjechał i zaprezentował się w pełnej krasie. W wydarzeniu wzięli udział także przedstawiciele firm partnerskich: Wanicki i Antrans. Poniżę prezentujemyfilm z tego wydarzenia.

Na ten wieczór piłkarze i kibice Białej Gwiazdy czekalibardzo długo. Nic dziwnego, że kluczyki do nowego autokaru były przekazywanebardzo uroczyście. Być może dlatego satysfakcja prezes Wisły była tak duża.

-„Przygotowanie tego cuda trochę trwało, więctym bardziej miło jest zobaczyć go na żywo. Chciałabym bardzo serdeczniepodziękować naszym partnerom – firmom Wanicki i Antrans, bo to dzięki nimmożemy wsiąść do tego autokaru” – powiedziała prezes Wisły Kraków SA, Marzena Sarapata.

W podobnym tonie wypowiadali się też partnerzy klubu, którymnależy się dużo szacunku za wysiłek włożony w cały projekt.

-„Długo wyczekiwaliśmy tego momentu. Chciałbym podziękowaćpani Marzenie i wszystkim działaczom Wisły Kraków. Zrobili naprawdę dużo, żebypiłkarze mogli podróżować w takich warunkach. Mogę powiedzieć, że to najlepszyalbo jeden z najlepszych autokarów, jakie są dostępne obecnie na rynku.Pomijając już sam design to wrażenie robi też technologia. Znajdują się tuprofesjonalny zestaw audio, wideo, Wi-Fi, gniazdko pod każdym fotelem, wejścieUSB” – wymienia atuty Bartłomiej Wanicki, jeden z właścicieli firmy Wanicki.

Real pozazdrości długości

Przekazany autokar to kolejny w Polsce topowy autokar Irizara,czyli model i8 w silnikiem Paccar (DAF) MX13 o mocy 510 KM, współpracujący z automatycznąskrzynia biegów ZF AStronic. Długość pojazdu to 15 m. , co przekłada się nazwiększone miejsce na piłkarskie nogi, co w przypadku podróży do Szczecina lubBiałegostoku może okazać się bardzo ważne.

-„Dopracowaliśmy każdy detal! Wmontowaliśmy 56 foteli, a nie70, żeby każdy miał bardzo dużo przestrzeni” – kontynuuje Wanicki, którytwierdzi, że podobną maszyną nie może pochwalić się nawet Real Madryt. AutokarKrólewskich jest krótszy o metr od Wiślackiego Smoka.

Z kolei kierownik działu spedycji firmy Antrans wskazujebardzo duży bagażnik pojazdu jako jego olbrzymią zaletę. „Luki są bardzopojemne i myślę, że wszystko co potrzebne na mecz powinno się w nich bezproblemu znaleźć. Również trzy punkty!” – śmieje się Sebastian Szklarczyk.

Poza tym Antrans także wiele mówi o owocnej współpracy zpracownikami klubu i jego zarządem.

-„Nasze serce jest z Wisłą, więc negocjacje były z pewnościąłatwiejsze. Jednak poważnie mówiąc to chciałbym podziękować pani Sarapacie.Mieć takiego sternika to wielki skarb. Owszem, były różne momenty, różneproblemy, ale determinacja zarządu była ogromna. My jako Antrans cieszymy sięnatomiast, że możemy się stale rozwijać, poszerzać naszą flotę, a przy okazjibyć z innymi firmami w tej wielkiej wiślackiej rodzinie”.

{https://www.youtube.com/watch?v=mvkCaITsNA8}

Autokar na trzypunkty

Ale czymże byłabykonferencja bez samych podróżujących? Pod wielkim wrażeniem maszyny byłArkadiusz Głowacki, który zasiadł u boku Rafała Boguskiego, a potem długoprzyglądał się wnętrzu pojazdu.

-„Chciałbym podziękować wszystkim, że Wisła doczekała siętakiego autokaru. Brawa należą się partnerom i pani prezes za owocnenegocjacje. To na pewno pomoże nam w tym, żeby regularnie przywozić trzy punktyz wyjazdów. Może właśnie tego brakowało nam w delegacjach?” – uśmiecha siękapitan Białej Gwiazdy.

Komentarze