TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Isuzu Novocity Life wjeżdża do Łodzi! Umowa podpisana
INFOBUS.PL - Opublikowano: 09.08.2018 15:00:12 1 komentarz
Isuzu Novocity Life wjeżdża do Łodzi! Umowa podpisana

Takich autobusów w Polsce jeszcze nie ma. Łódź będzie pierwszym miastem w kraju, do którego dostarczone zostaną autobusy Isuzu Novocity Life. Tamtejsze MPK kupi na pewno 24 takie pojazdy. Czy więcej? Czas pokaże.

Takich autobusów w Polsce jeszcze nie ma. Łódź będzie pierwszym miastem w kraju, do którego dostarczone zostaną autobusy Isuzu Novocity Life. Tamtejsze Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne kupi na pewno 24 takie pojazdy. Czy więcej? Czas pokaże. Pewny jest natomiast zmierzch łódzkich Jelczy Vero.

Isuzu Novocity Life to autobusy klasy MINI, które idealnie sprawdzają się na trasach o małych potokach pasażerskich, czyli na liniach podmiejskich, a także na tych, które poprowadzone są przez osiedla mieszkaniowe. Pierwszy taki pojazd zaprezentowany zostanie podczas tegorocznej edycji targów Transexpo w Kielcach w październiku 2018. Potem trafi on do MPK – Łódź.

Łódzki przewoźnik kupił 24 autobusy Isuzu Novocity Life łącznie z dodatkowym wyposażeniem warsztatowym. Mają one zostać dostarczone do Łodzi do lutego 2019 r. Umowa z firmą BUSIMPORT PL z Gierłatowa została podpisana w 9 sierpnia. Opiewa ona na kwotę 20, 2 mln PLN brutto. Koszt zakupu jednego małego Isuzu to 670 000 PLN netto. Jednak MPK może rozszerzyć zamówienie.

W przetargu na zakup 24 autobusów MINI po raz pierwszy przewoźnik zdecydował się zastosowac prawo opcji. Polega ono na możliwość domówienia jeszcze maksymalnie 18 pojazdów. Dzięki temu nie trzeba ponownie ogłaszać przetargu, co znacznie skraca okres oczekiwania na nowe autobusy.

Nowe, dwudrzwiowe Isuzu Novocity Life są niskopodłogowe i klimatyzowane w przeciwieństwie do Jelczy Vero z 2006 r., które zastąpią.

Poniżej podstawowe parametry autobusu Isuzu Novocity Life:

  • długość 7,86 m

  • szerokość – 2,43 m

  • ilość miejsc ogółem – 63

  • ilość miejsc siedzących – 24

  • pojemność silnika – 4,5 l

  • zużycie paliwa – 25,6 l/ 100 km


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
umowa
tabor
MPK Łódź
Isuzu
BUSIMPORT PL
  • Kamil Nowakowski – 09.08.2018

    Barwy niestety bardzo bliskie Warszawy, ajj myślałem że ten czarny "pas" sobie odpuszczą 😝

  • Wojciech Dziubak – 09.08.2018

    Bardzo duże zużycie paliwa – 25,6 l/ 100 km biorąc pod uwagę pojemność silnika 4.5 l. Verak przy pojemności 4.25l zadowalał się ok. 15-16 litrami.

  • Jan Kucharczyk – 09.08.2018

    Ale brzydkie

  • Marcin Słodownik – 09.08.2018

    Wygląda jak kartonowy model Solarisa Urbino IV 😃

  • Paweł Lubowiecki – 09.08.2018

    Jelcz powrócił. Koc w zimie elrmentem obowiązkowym dla kierowcy, a tak na marginesie Solaris dł. 8,6 palił 30 litrów na 100 km

  • PauloBusiak – 09.08.2018

    Może trzeba zamówić z silnikami od Sprintera to spalaniem dorównają Vero

  • Oczyma kierowcy MPK-Łódź – 10.08.2018

    Kierowca nie będzie miał zamykanej kabiny? A co z bezpieczeństwem prowadzących? :(

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.