Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Iveco chce powalczyć o MINI-rynek [FILM]

infobus
19.01.2018 17:44
0 Komentarzy

9 stycznia firma Iveco Poland zorganizowało pierwszeszkolenie z minibusow na bazie Daily. Dilerzy z sieci handlowej koncernu uczylisię, jak sprzedawać autobusy. Iveco chce rozpocząć ofensywę na polskim rynku i skorzystaćz generacyjnej wymiany Sprintera.

W konsekwencji może to diametralnie zmienićukład MINI-sił marki w polskim rynku. Projektem wielkiego powrotu minbusówIveco do Polski dowodzi Michał Śliżak z Iveco Poland.

W spotkaniu zorganizowanym w mazowieckich Słubicachuczestniczyli czterej polscy producenci zabudów autobusowych – dwaj BusMasterzyIveco: Auto-CUBY i CMS-Auto oraz stawiające pierwsze kroki w zakresie zabudów nbazie Daily – firmy Polster i Carpol. Do współpracy została zaroszona jeszczefirma Bus Center z okolic Kielc. Iveco chce limitować liczbę posllkichproducentów, tak aby mieć kontrolę nad jakością pojazdów. To odwrotna strategianiże Mercedesa – największego konkurenta na MINI-rynku.

Jak podkreślają przedstawiciele włoskiego koncernu , Polskajest gigantem jeżeli chodzi o liczbę firm zabudowujących, dlatego koncern naich barkach chce oprzeć swoją aktywność na autobusowym rynku. Ich dystrybucjama odbywać się dwutorowo – poprzez samych producentów oraz poprzez ogólnopolskąsieć dilerów Iveco Poland. Wyjątkiem od tej reguły jest elektrobus na bazieDaily, który powstaje tylko we włoskich zakładach marki.

Iveco liczy także narozwój sprzedaży pojazdów zasilanych sprężonym gazem ziemnym – ma w tym m.in.pomóc zapowiadane zniesie akcyzy przez Ministerstwo Finansów na to paliwo. Mato nastąpić planowo w kwietniu br.

Dalsze szczegóły w wywiadzie z Michałem Śliżakiem z Iveco Poland:

{https://www.youtube.com/watch?v=dy55Oe-v81o}

Komentarze