TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Jak wyjść z poślizgu Nowym Urbino 18? [FILM]
InfoBus.pl - Opublikowano: 22.05.2018 12:48:40 2 komentarze
Jak wyjść z poślizgu autobusem Urbino 18? [FILM]

Solaris przygotował film z szkolenia kierowców SPAD Szczecin, gdzie jednym z elementów treningów było awaryjne hamowanie autobusem przegubowym z prędkości 60 km/h.

Solaris przygotował film z szkolenia kierowców SPAD Szczecin, gdzie jednym z elementów treningów było awaryjne hamowanie autobusem przegubowym z prędkości 60 km/h.

Za wolno? Zobaczcie jak z tym zadaniem poradzili sobie szczecińscy kierowcy, którzy w kwietniu na torze w podpoznańskich Bednarach doskonalili technikę jazdy autobusem. M.in ich nauka obejmowała odpowiednie zachowanie w czasie poślizgu i hamowania awaryjnego w różnych warunkach pogodowych.

Jak się okazało, nawet najlepiej wyposażone pojazdy i najbardziej innowacyjne rozwiązania techniczne wymagają odpowiednio wykwalifikowanych kierowców. Trening, trening i jeszcze raz trening.

Z rozpoczętego przez firmę Solaris w 2005 roku programu szkoleń kierowców skorzystało już ponad 1000 osób.

- Chcemy nauczyć kierowców rozpoznawać pierwsze symptomy zagrożeń na drodze i pokazać im jak poprawnie reagować od samego początku, kiedy mają dużo większe szanse przeprowadzić dany manewr z powodzeniem – powiedział Marcin Gąciarek, instruktor Sobiesław Zasada Centrum Sp. z o.o. Sp. k.

Najczęściej - tak jak to było w przypadku Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego "Dąbie" - szkolenie jest częścią umowy na zakup nowych autobusów.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
trening
kierowca
SPAD Szczecin
  • Do Zajezdni – 22.05.2018

    Jest moc 👏😎

  • mechanik – 22.05.2018

    Nie ma mocy. Bezsensowny film z poucinanymi fragmentami które mogłyby ujawnić sposób zachowania się pojazdu na śliskiej nawierzchni.

  • czeslaw2 – 23.05.2018

    mechanik jak zwykle wie wszystko najlepiej

Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.