TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Kierowca ma przeprosić pasażera. W ZKKM
PRZELOM.PL - Opublikowano: 10.09.2019 14:48:55

Kierowca w sieci ZKKM twierdził, że pasażer mógł ubrudzić inne osoby jadące w autobusie oraz siedzenia

Jak informuje przełom.pl - przedstawiciele ZKKM rozpatrujący skargę pasażera linii nr 15 doszli do wniosku, że kierowca miał powody, by wyprosić go z pojazdu. Jednak sposób, w jaki to zrobił, był naganny.

Pasażer w pobrudzonym stroju roboczym chciał jak zwykle wsiąść w centrum Młoszowej do autobusu linii 15, by dojechać nim z pracy do domu w Chrzanowie. Kierowca nakazał mu wysiąść. Twierdził, że mógł zabrudzić siedzenia i innych pasażerów. Mężczyzna nie chciał tego zrobić, więc kierowca wezwał policję. Ta poprosiła pasażera, by wysiadł. Ten twierdzi, że kierowca użył wobec niego obraźliwych słow. Czekał potem na kolejny autobus godzinę.

Mężczyzna złożył skargę do ZKKM-u. Jego przedstawiciele doszli do wniosku, że kierowca mógł nakazać mu opuścić pojazd, ale zrobił to w naganny sposób, co uwidocznił monitoring z autobusu. Dlatego kierowca, który został już ukarany przez swojego szefa, ma bezpośrednio przeprosić pasażera w siedzibie związku.

https://przelom.pl/27652-kierowca-ma-przeprosic-pasazera.html


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
kierowca
pasażer
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.