TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

PKP ponownie wybiera Sławomira Bujaka
Aleksander Kierecki - Opublikowano: 31.03.2015 20:19:18
PKP ponownie wybiera Sławomira Bujaka

Spółka PKP Intercity poinformowała o rozstrzygnięciu przetargu na obsługę w tym roku zastępczych linii autobusowych w relacji Warszawa-Mąlkinia-Warszawa oraz Warszawa-Białystok-Warszawa.

Spółka PKP Intercity poinformowała o rozstrzygnięciu zeszłorocznego przetargu na obsługę w tym roku zastępczych linii autobusowych w relacji Warszawa-Mąlkinia-Warszawa oraz Warszawa-Białystok-Warszawa. Obie części wygrał Sławomir Bujak, który m.in. konkurował tutaj  z trzema innymi przewoźnikami:- Omega Smak Podróży Aneta Zielony, ul. Stawowa 9, 46-070 Ochodze,- Firma Handlowo Usługowa Mariusz Franków, Maława 23/1 37-740 Bircza,- Europa Express City Sp. z o.o., Ul. Tarczyńska 22, 02-023 Warszawa.Ostatecznie to przewoźnik z Trzęsówki wygrał tą rywalizację oferując łączną cenę 11 316 478 PLN netto za obsługę obu tras w okresie od dnia 10.01.2015 do 30.11.2015. Obsługa samej linii Warszawa-Białystok-Warszawa w tym okresie będzie kosztowała PKP łącznie 3 837 118 PLN netto (wcześniejsza szacunkowa wartość zamówienia wyniosła 4 239 712,98 PLN netto).

 Przewoźnicy startujący w przetargu PKP IC musieli m.in. wykazać się dość ogólnie określonym potencjałem technicznym. PKP wymagało flotę minimum 10 autobusów na każdą część. Rok produkcji dla 5 autobusów nie mógł być straszy niż 2005 r., a dla kolejnych 5 - nie wcześniejszy niż 2000 r. Pojemność autokarów określono na minimum 48 pasażerów, w tym tylko miejsca siedząca. Pojazdy miały być wyposażone w antypoślizgowe powierzchnie podłogi, sprawną klimatyzację całopojazdową, dwoje drzwi w układzie 1-1-0 oraz WC. O udzieleniu zamówienia zadecydowało kryterium ?najniższa cena?o wadze 90%, a dodatkowo kolejarze dodali jeszcze kryterium ?emisja spalin?o wadze 10%, gdzie wykonawca posiadający dla 10 autobusów certyfikat Euro 6 otrzymywał maksymalną liczbę punktów ?10. Za Euro 5 było przyznawanych 5 pkt, za Euro 4 ?3 pkt, za Euro 3 i niżej ?0 pkt. Dalsze informacje o tym zamówieniu tutaj


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
PKP Intercity
Białystok
Małkinia
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.