Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PolskiBus z wysokimi notami w Lublinie i Rzeszowie

infobus
14.01.2015 20:35
0 Komentarzy

Firm

a PolskiBus.com opublikowała wyniki przeprowadzonych przez siebie badań na linii P7: Warszawa –Lublin –Rzeszów w dniach 24.10 –07.11.2014 r. Okazuje się, że aż 99.8% pasażerów było zadowolonych lub bardzo zadowolonych z usług przewoźnika. Dodajmy, że w badaniu wzięło udział 758 respondentów-pasażerów, korzystających z trasy P7. Dodatkowo aż 52% przebadanych z nich stwierdziło, że dzięki wprowadzeniu nowej linii podróżuje znacznie częściej. Z tych badań również wynika, że 16% pasażerów do tej pory podróżowało własnym samochodem, zanim dowiedziało się o nowej linii P7, a 3,3% w ogóle rezygnowało z podróży, gdyby połączenie P7 Warszawa –Lublin –Rzeszów nie było dostępne. Łącznie aż 19,3% klientów to nowi lub powracający do transportu publicznego pasażerowie, co pokazuje, że dzięki regularnym usługom na najwyższym poziomie w przystępnej cenie firmy związane z transportem publicznym, jak PolskiBus.com są w stanie kreować popyt na tego typu usługi, wpływać na zmniejszenie korków na drogach, wspomagać środowisko naturalne oraz wspierać gospodarkę.Odnotowany wysoki poziom zadowolenia z realizowanych usług prze PolskiegoBusa ma swoje przełożenie na frekwencję na linii P7. Od momentu jej uruchomienia zostało sprzedanych już ponad 68 000 biletów. Mimo tego sukcesu firma cały czas czuje się zagrożona odwołaniem złożonym do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (SKO) przez stowarzyszenia „Lexmid”oraz „BUS”i zachęca pasażerów do podpisywania apelu wspierającego niedawno uruchomione połączenie. Przypomnijmy, że lubelscy przewoźnicy złożyli odwołanie od decyzji marszałka mazowieckiego ws. dodatkowych zezwoleń wydanych na rzecz PoslkiBus.com. Ich zdaniem firma korzysta z wyjątkowej przychylności władz samorządowych i wykorzystuje swoją dominującą pozycję na rynku, stosując zasady nieuczciwej konkurencji. Ich główne zarzuty względem mazowieckiego urzędu marszałkowskiego to brak badań przy projektowaniu kolejnych połączeń pod kątem ewentualnych zagrożeń dla już istniejących regularnych linii oraz brak podstaw prawnych do nadania klauzuli natychmiastowej wykonalności decyzji o dopuszczeniu dodatkowych kursów wobec protestu w SKO w Warszawie. W zakresie oskarżeń o nieuczciwą konkurencję, lubelskie firmy transportowe dowodzą, że PolskiBus.com już doprowadził do upadłości wielu polskich przewoźników i znacznie obniżył rentowność przewozów kolejowych. Dodatkowo, powołując się na dane GUS-u, oskarżają firmę o nie płacenie podatku dochodowego w naszym kraju i transferowanie zysków zza granicę.-„PolskiBus.com nie płaci w Polsce podatku dochodowego, a polityka cenowa ma na celu wyniszczenie konkurencji, a następnie sukcesywne podniesienie cen biletów –to jest bezpośrednie działanie na szkodę pasażera i tym daje nam argument do obrony interesu społecznego w tej sprawie”–podkreśla Stanisław Olszak z Stowarzyszenia „BUS”. Cała sprawa jest cały czas badana przez SKO.

Komentarze