TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

R&G wygrywa z MPT, ELBAS i Dysten. Na SDIP w Świdnicy
TransInfo.pl - Opublikowano: 18.04.2018 11:30:04
R&G wygrywa SDIP z MPT, ELBAS i Dysten. W Świdnicy

Mielecka firma R&G rozbuduje system dynamicznej informacji pasażerskiej w Świdnicy.

R&G Plus rozbuduje system dynamicznej informacji pasażerskiej w Świdnicy. Miasto poinformowało o udzieleniu zamówienia firmie z Mielca.

Co ciekawe MPK Świdnica posiada i eksploatuje już system nadzoru i zarządzania środkami komunikacji oparty o urządzenia i oprogramowanie dostarczone właśnie przez R&G z Mielca.

Obecne zamówienie opiewa na kwotę 693 658 PLN brutto. Oznacza to, że miasto zaoszczędzi na nim, bowiem miało przygotowane na to zadanie 720 000 PLN. Dodajmy jeszcze, że spółka w rozstrzygniętym przetargu pokonała trzech konkurentów. Byli nimi:

  • MPTechnology Sp. z o.o. z ceną 753 999 PLN,

  • ELBAS Andrzej Słodkowski i Elektronika i Telematyka Drogowa Sp. z o.o. w restrukturyzacji – z ofertą na kwotę 810 570 PLN,

  • Dysten Sp. z o.o. z ceną 949 898 PLN.

Wszystkie oferty były zgodne z SIWZ. Jednakże została wybrana propozycja z najniższą ceną. Wykonanie zamówienia będzie objęte gwarancją jakości w okresie 60 miesięcy.

Przypomnijmy, że wykonanie umowy zostało podzielone na 2 etapy. W pierwszym - R&G dostarczy i zamontuje 10 tablic na przystankach: Pl. Grunwaldzki/kiosk, Plac Grunwaldzki/Jonatan, Plac Św. Małgorzaty/Łukasińskiego, H. Pobożnego os. Zawiszów, Kopernika/kierunek centrum, Riedla/kierunek centrum, Plac Św. Małgorzaty/Chrobrego, E. Plater/pętla, Łukasińskiego/Gdyńska, Plac Wolności/Równa. W drugim etapie zamontowanych zostanie 5 tablic na następujących przystankach: Zamenhofa/ kierunek centrum, Plac Drzymały, Westerplatte/Śląska, Muzealna/kierunek centrum, Muzealna/baszta.

Dostawa, montaż, uruchomienie oraz konfiguracja 10 tablic informacyjnych wraz z serwisem eksploatacyjnym urządzeń i oprogramowania do systemu dynamicznej informacji pasażerskiej ma nastąpić w terminie do 26 czerwca bieżącego roku, zaś 5 dodatkowych tablic – od 2 stycznia 2019 roku do 30 kwietnia 2019 roku.

Tablice mają być fabrycznie nowe, dwustronne, 5 rzędowe, z czego pierwsze 4 wiersze pokażą najbliższe odjazdy z danego przystanku, a ostatni będzie przeznaczony na wyświetlanie komunikatów MPK. Odjazdy będą wyświetlane w czasie rzeczywistym na podstawie przewidywania lokalizacji pojazdów, opóźnień i innych zakłóceń. W sytuacji kiedy informacja rzeczywista nie będzie możliwa do wyświetlenia, tablice pokażą informację o odjazdach opartą na rozkładzie jazdy. Zwycięzca przetargu musi pomyśleć również o tym, aby system był otwarty na podłączenie w przyszłości kolejnych tablic.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
SDIP
MPKK Świdnica
R&G
MPTechnology
Dysten