TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Śląsk rozpoczyna testy Isuzu Citiport
InfoBus.pl - Opublikowano: 15.05.2017 14:27:02 4 komentarze
Śląsk rozpoczyna testy Isuzu Citiport

Z początkiem maja br. ruszyły testy niskopodłogowego autobusu klasy MAXI – Isuzu Citiport o długości 12 m, które przygotował wyłączny importer tureckiej marki w Polsce – VBI Group. Firma rozpoczęła swoje miejskie tournée od Śląska.

Jako pierwsze testowanie pojazdu rozpoczęły prywatne firmy transportowe. Na pewno dla wielu z nich koronnym argumentem przemawiającym na korzyć tego autobusu jest jego duża pojemność pasażerska, która wynosi 102+1 miejsc, w tym 27+1 siedzących oraz 75 stojących.

Pojazd napędzany jest silnikiem Cummins ISB6.7E6280B, który współpracuje z automatyczną skrzynię biegów ZF EcoLife. Dostępne są oczywiście różne warianty wyposażenia i konfiguracje miejsc siedzących. Stylistycznie Citiport wyróżnia się boczną ścianą boczną z obniżonym w części środkowej pasem bocznego przeszklenia. Przypomnijmy, że podobny model testowany przez krakowski oddział Mobilisu w listopadzie 2015 r.

Niebawem spółka VBI Group ruszy z testami miejskiego modelu Isuzu Novo Citi o obniżonym wejściu na zwisie tylnym i długości 7502 mm oraz pojemności 58+1 miejsc, w tym 25+1 siedzących i 3 stojących).

Poniżej podstawowe dane techniczne modelu Citiport:

Model

Isuzu Citiport

Długość

12030 mm

Szerokość

2550 mm

Wysokość

3136 mm

Roztaw osi

5900 mm

Masa własna

11100 kg

Ilość miejsc

102+1

Ilość miejsc siedzących

27+1

Wysokość podłogi I/II/III drzwi

320/320/320 mm

Silnik

Cummins ISB6.7E6 280B

Skrzynia biegów

ZF EcoLife

Prędkość max.

90 km/h



Sprawdź też:
VBI
Isuzu
test
  • Topik – 15.05.2017

    Nie najgorszy

  • Waszku – 16.05.2017

    Jakiej tureckiej?

  • kubex – 16.05.2017

    @Waszku: Isuzu jest tureckie.

  • Riam – 16.05.2017

    Anadol Isuzu to spółka turecko-japońska z produkcją w Turcji

Dodaj komentarz

Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.