TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Sochaczewski Eko-bus z SDIP-em i biletomatami
TransInfo.pl - Opublikowano: 29.08.2018 16:30:26
Sochaczewski Eko-bus z SDIP-em i biletomatami

Sochaczew ogłosił przetargi na SDIP oraz na nowe stacjonarne automaty do sprzedaży biletów oraz stanowisko sprzedaży i personalizacji biletu okresowego. Znamy oferty w pierwszym zamówieniu.

Sochaczew ogłosił przetargi na SDIP oraz na nowe stacjonarne automaty do sprzedaży biletów oraz stanowisko sprzedaży i personalizacji biletu okresowego. Znamy oferty w pierwszym zamówieniu.

I tak. W przetargu na dostawę i montaż tablic przystankowych dwustronnych dynamicznego rozkładu jazdy wraz z konstrukcjami wsporczymi w ramach realizacji projektu "Sochaczewski Eko-bus" wpłynęły 2 oferty:

  • R&G PLUS, Mielec z ceną oferty brutto – 365 469,90 zł i okresem gwarancji - 60 miesięcy

  • mpTechnology, Słupsk z ceną oferty brutto – 487 587,50 zł i okres gwarancji - 60 miesięcy

Z kolei budżet zamawiającego to 307 500,00 zł brutto . To oznacza, że obie oferty są poza kosztorysem, jednak przekroczenie w przypadku R&G nie wydaje się na tyle duże, aby Sochaczew chciał anulować przetarg.

Sochaczewskie biletomaty

Równolegle Sochaczew ogłosił przetarg nowe stacjonarne automaty do sprzedaży biletów oraz stanowisko sprzedaży i personalizacji biletu okresowego. Wykonanie tego zamówienia ma nastąpić do 31 października. Miasto czekało na oferty do dzisiaj - 29 sierpnia - ale jeszcze nie mamy informacji, jakie wpłynęły propozycje. Ich ocena nastąpi w oparciu o 2 kryteria: cenę (60%), gwarancję jakości i rękojmię (40%).

Jakie automaty?

Przedmiotem biletowego zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie na potrzeby komunikacji miejskiej w Sochaczewie 2 sztuk automatów biletowych stacjonarnych oraz stanowiska wytwarzania i personalizacji okresowego biletu elektronicznego w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Automaty mają być przeznaczone do doładowania elektronicznych biletów okresowych oraz do sprzedaży jednorazowego biletu papierowego. Biletomaty będą pobierały opłaty za zakupiony bilet za pomocą stykowych lub zbliżeniowych kart płatniczych. Będzie można płacić także bilonem i banknotami.

Automaty mają wydawać resztę zarówno w bilonie, jak i banknotach. Automaty muszą posiadać kolorowy wyświetlacz typu TFT o przekątnej wynoszącej co najmniej 15 cali, w układzie poziomym, który będzie spełniał zarówno funkcję wyświetlacza, jak i urządzenia przyjmującego polecenia od pasażerów i obsługi technicznej. Ekran wyświetlacza ma być dotykowy, typu touchscreen z funkcjonalnością umożliwiającą przesuwanie tekstu na ekranie. Automaty muszą być zasilane z zewnętrznego źródła zasilania oraz być wyposażone we własny akumulator, podtrzymujący pracę urządzenia w przypadku zaniku napięcia zasilającego co najmniej na czas umożliwiający zakończenie procedury obsługi pasażera i kontrolowane zamknięcie systemu.

Punkt personalizacji i sprzedaży kart e-bilet

System biletu elektronicznego składa się ze stanowiska produkcji i personalizacji okresowego biletu na komunikację miejską uwzględniającego ulgi wynikające z Sochaczewskiej Karty Mieszkańca, który ma być aktualizowany w biletomatach i kontrolowalny w autobusach. Zamówienie obejmuje również wyposażenie punktu personalizacji i sprzedaży kart e-bilet zlokalizowanego w kasie zamawiającego w komplet urządzeń umożliwiających wydawanie, ładowanie oraz personalizację kart e-biletu oraz materiały eksploatacyjne umożliwiające personalizację 1 000 sztuk kart.

Na wyposażeniu punktu personalizacji i sprzedaży kart musi znaleźć się aparat cyfrowy wykonujący zdjęcia wykorzystywane później do personalizacji kart imiennych, a także komputer. Punkt musi być również wyposażony w drukarkę termotransferową umożliwiającą naniesienie nadruku na kartę oraz w koder kart, służący do przeprowadzania transakcji odczytu i zapisu na kartach. Wykonawca ma również zadbać o wdrożenie modułu personalizacji, którego funkcje to: wykonanie zdjęcia cyfrowego dla kart imiennych; wprowadzenie do systemu danych ewidencyjnych posiadacza karty imiennej; personalizacja karty (wybór funkcji biletu okresowego dla transportu środkami komunikacji miejskiej, wprowadzenie początkowych okresów ważności dla biletów okresowych, odczytanie numeru karty i skojarzenie jej z danymi ewidencyjnymi osoby kupującej); nadruk na karcie właściwych danych identyfikacyjnych.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
biletomat
e-bilet
SDIP
MPTechnology
UM Sochaczew
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.