TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Trzy próby i bez skutku. ZGK Ostrów Mazowiecka znów bez ofert
INFOBUS.PL - Opublikowano: 12.08.2019 10:00:28
Trzy próby i bez skutku. ZGK Ostrów Mazowiecka znów bez ofert

Wydłużenie terminu na dostawę nic nie dało. ZGK w Ostrowi Mazowieckiej znów nie udało się zdobyć ofert w przetarg na dostawę jednego nowego autobusu klasy MINI lub MIDI.

Wydłużenie terminu na dostawę nic nie dało. Zakładowi Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej znów nie udało się zdobyć ofert w przetarg na dostawę jednego nowego autobusu klasy MINI lub MIDI. W tej sytuacji ciężko wskazać co mogło być najbardziej problematyczne dla oferentów.

ZGK już w tym roku próbował kupić nowy autobus klasy MINI lub MIDI. Jednak za każdym razem kończyło się na braku ofert. Miejska spółka oczekiwała bowiem przekazania jej nowego nabytku w terminie do końca lipca. To wprost preferowało już istniejące autobusy, czyli stojące "na placu". Wyszło jednak na to, że ZGK nie wstrzeliło się w dobry moment pod względem dostępności pojazdów.

29 lipca ogłoszono więc nowy przetarg. Skorygowano w nim kilka warunków i generalnie postawiono na nieco inną wersję autobusów. Przewoźnika, który odpowiada za obsługę komunikacji w Ostrowi Mazowieckiej dalej interesował mały pojazd. Musiał on być wyprodukowany w tym roku.

Chodziło o konstrukcję z nadwoziem o długości 8 – 9,55 m, szerokości 2,4 – 2,55 m i nie wyższy niż 3,2 m. Rozstaw osi miał wynieść między 4 a 4,6 m. Autobus musiał umożliwiać podróż min. 65 pasażerom, w tym przynajmniej 18 na stałych miejscach siedzących. Maksymalnie dwa siedziska mogły być odchylane. Co najmniej cztery fotele miały być dostępne z niskiej podłogi. Wejście na pokład musiało być zapewnione dzięki dwóm drzwiom w układzie 1-2-0.

Pojazd miał być napędzany silnikiem diesla, który spełnia przynajmniej normę Euro 5. Jednostka o pojemności 4 – 5 l miała być nie słabsza niż 200 KM. ZGK wymagał zblokowania silnika z automatyczną skrzynią biegów. Przestrzeń pasażerska oraz kabina kierowcy miały być klimatyzowane i monitorowane.

Termin dostawy został wydłużony do 30 grudnia. ZGK wymagał objęcia nowego nabytku gwarancją całopojazdową do osiągnięcia przebiegu w wysokości 200 000 km lub na 24 miesiące.

9 sierpnia przetarg unieważniono. Powów był ten sam jak w poprzednich próbach. Czyli znów brak ofert. W tej sytuacji już nie wiadomo co ZGK powinien zmienić.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
tabor
ZGK Ostrów Mazowiecka
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.