TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

Volvo dostarczy 143 podwozia autobusowe do Dubaju
INFOBUS.PL - Opublikowano: 16.05.2018 14:30:30
Volvo dostarczy 143 podwozia autobusowe do Dubaju

Volvo Buses i Famco Al Futtaim Auto & Machinery Co (Famco) wspólnie zdobyli zamówienie na dostawę 143 autobusy międzymiastowe od Dubai Roads and Transport Authority. Będą pierwsze pojazdy tego typu z silnikami diesla Euro 6 na Bliskim Wschodzie.

Volvo Buses i Famco Al Futtaim Auto & Machinery Co (Famco) wspólnie zdobyli zamówienie na dostawę 143 autobusy międzymiastowe od Dubai Roads and Transport Authority (RTA). Będą pierwsze pojazdy tego typu z silnikami diesla Euro 6 na Bliskim Wschodzie.

Zamówienie na 143 luksusowych autokarów na podwoziach Volvo to nie tylko największe dotychczasowe zamówienie FAMCO od RTA. To także jeden z największych zakupów autobusów międzymiastowych w ostatnich latach na Półwyspie Arabskim. To także pierwsze pojazdy do przewozu osób z silnikami wysokoprężnymi, które spełniają normę czystości spalin Euro 6. Wszystkie zostaną dostarczone w ciągu najbliższych dwóch lat.

Na podwoziach typu Volvo B11R zostaną zabudowane nadwozia Sunsundegui SC5. Autokary zostaną wyposażone w system GPS, wnętrza w standardzie premium, luksusowe ergonomiczne fotele ISRI oraz akcesoria wpływające wygodę podróżowania, takie jak nowoczesne ładowarki USB, podpórki pod stopy, uchwyty na kubki i miękkie drewniane podłogi.

Autobusy będą posiadać system wspomagania pracy kierowcy opracowany przez Volvo, którego celem jest zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa wszystkim użytkownikom dróg. Oprogramowanie obejmuje funkcję ostrzegania przed kolizją i wdrożenia hamowania awaryjnego, w której automatycznie steruje hamulcami, kierowca nie reaguje na pierwsze ostrzeżenie przed możliwym zderzeniem. Zawiera również tempomat, który automatycznie utrzymuje ustaloną odległość do następne pojazdu przed autokarem oraz system podtrzymywania pasa ruchu, który ostrzega kierowcę, jeśli autokar przypadkowo zmieni wybrany pas ruchu.

11-litrowy silnik Volvo o mocy 430 KM spełnia najbardziej rygorystyczne wymogi w zakresie emisji dla silników diesla na całym świecie. Dzięki temu możliwe jest ograniczenie emisji cząstek stałych (PM) i tlenków azotu (NOx) do bardzo niskiego poziomu - 0,01 g / kWh dla PM i 0,4 g / kWh dla NOx.

Silnik Volvo zapewnia także dużą moc i wysoką wydajność. W połączeniu z zestawem inteligentnych, oszczędzających paliwo rozwiązań, takich jak skrzynia biegów Volvo I-Shift, zaawansowany system zarządzania silnikiem i oprogramowaniu I-Coaching zapewnia bezpieczniejszą i bardziej oszczędną podróż.

"Bycie producentem, który jako pierwszy dostarczy na Bliski Wschód autobusy spełniające normę Euro 6 pozwoliło nam dostarczyć najbardziej wydajne pod względem zużycia paliwa, opłacalne i przyjazne dla środowiska rozwiązanie w zakresie transportu publicznego. Dzięki temu kontynuujemy z RTA rozpoczętą już kilka lat temu udaną współpracę." – powiedział Akash Passey z Volvo Buses.

"Autokary Volvo będą jeździć nie tylko w Dubaju, ale po całym terytorium Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Zbliżając i jednocząc lokalną społeczność jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy częścią strategii RTA, aby zwiększyć mobilność społeczeństwa poprzez lepsze wykorzystanie transportu publicznego o 30% do 2030 r. " - powiedział Nigel Johnson, starszy dyrektor zarządzający FAMCO.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tabor
Volvo
podwozie
ZEA
Dubaj
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.