Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warsaw Bus Expo: Dobry MINI rok MMI [FILM]

infobus
05.04.2019 07:00
0 Komentarzy

W Nadarzynie rozmawialiśmy z Tomaszem Saj zdziału handlowego MMI o bardzo ważnym dla producenta tyskim kontrakcie nagazowe minibusy, a także o demonstracyjnym modelu Karsan Jest Electric, którybyć może już niebawem zawita do Polski.

Firma MMI ze Zbyszewa jest niewątpliweliderem miejskich zabudów w klasie MINI w Polsce, a model Iveco-MMI 72C Urby nie ma większej konkurencjiw swojej kategorii. Mocną pozycję pomorskiej firmy na krajowym rynku utrwaliło kilka ważnych,unijnych zamówień dla:

  • ZKM Zawiercie na 9 minibusów Iveco-MMI 72CUrby, których dostawa została zakończona w I kwartale br.;

  • MKS Krosno na dwa autobusy klasy MINI,które zostały przekazane w październiku 2018 r.;

  • ZKM Ciechanów na jedenautobusy Iveco-MMI 72C Urby;

  • Środy Śląskiej na kolejne autobusy Iveco-MMI72C Urby – tym razem w liczbie 5 sztuk;

  • PKM Tychy na 10 minibusów Iveco-MMI Urby72C CNG z silnikami na sprężonym gazem ziemny, których dostawa przewidzianajest na maj br.

Szczególnie ten ostatni kontrakt jestbardzo prestiżowy dla MMI. To największe zamówienie na pojazdy klasy MINIzasilane CNG w Polsce i jeden z największych takich kontraktów w Europie. Tona przyszłość bardzo ważna rekomendacja – szczególnie w kontekście nabierającej tempagazomobilności i ofensywy w tym zakresie PGNiG. 

Druga marka

W Nadarzynie rozmówiliśmy również o tureckiejmarce Karsan, której MMI jest przedstawicielem w Polsce. I ma za sobą pierwszesukcesy. To m.in. zamówienia dla Środy Śląskiej na dwa Karsany Jest oraz Dywitna trzy takie midibusy.

Najciekawszym z gamy pojazdów producenta z Turcjijest miejski model Jest Electric, który odnosi już pierwsze sukcesy w regionie. Pięć takich egzemplarzy zamówiło Wilno, o czym pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ

Jak powiedział nam Tomasz Saj obecnieprowadzone są zaawansowane rozmowy nad ściągnięciem jednego takiego pojazdu doPolski. MMI chciałoby na pół roku dać elektrycznego Jesta do testów polskim przewoźników, aby bezpośrednio wyrobili sobie zdanie o tej ciekawej konstrukcji z napędem BMW. Czekamy napotwierdzenie dostawy testera, a więcej szczegółów „z życia MMI” w materialefilmowym:

{https://vimeo.com/328479406}

Komentarze