Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Warsaw Bus Expo: Premiera bileterki Posnet

infobus
11.03.2016 11:14
0 Komentarzy

Zakup biletu miesięcznego w autobusie, reklamy naparagonach, sprzedaż biletów przy pomocy tabletu czy smartfona to tylko kilkanowości w branży przewozów pasażerskich. Wszystko to jest możliwe dzięki TemoHS Biletrce ? nowości z oferty Posnet ? polskiego producenta m.in. kas idrukarek fiskalnych. Firma obecna jest na rynku od kilkunastu lat.

Urządzenie Posnet pojawiło się na rynku w marcu b.r., a wrazz nim możliwość stworzenia pierwszego systemu POS dla autobusów, busów i innychtego typu przewoźników. Rozwiązanie polega na bezprzewodowym połączeniu (przezbluetooth) drukarki fiskalnej Posnet Temo HS z dedykowaną aplikacją naurządzeniu typu smartfon czy tablet.

Mierząca niecałe 13 cm oraz ważąca 315 g drukarka fiskalnafirmy Posnet może współpracować z dowolną aplikacją przeznaczoną do sprzedażybiletów przewozu pasażerskiego. Funkcjonalności systemu można dowolnie rozwijaći dostosowywać do bieżących potrzeb przewoźnika.

-Pierwszym oprogramowaniem, z którym współpracuje naszadrukarka fiskalna jest aplikacja e-bileterka. Dzięki niemu po raz pierwszypasażerowie mają możliwość m.in. wykupienia biletu miesięcznego u kierowcyautobusu ? komentuje Robert Szmidt Dyrektor Handlowy ds. Kluczowych Klientów wfirmie Posnet.

Aplikacja e-bileterka umożliwia m.in. przechowywanie danychw chmurze, a za tym idą kolejne nowemożliwości. Należą do nich łatwe wykupywanie biletów na przystankachpośrednich, czy bieżący dostęp przewoźnika do wszystkich danych sprzedażowych.

Samo urządzenie firmy Posnet umożliwia również drukowaniegrafik oraz kodów kreskowych i 2D na biletach ?Wartością dodaną dla przewoźnikajest niewątpliwie wydruk dodatkowej reklamy, czy informacji na paragonach. Możesię tam znaleźć np. logo firmy, bon promocyjny, albo zaszyfrowany w QR kodzielink do strony internetowej ? dodaje Robert Szmidt.

Możliwości urządzenia nie ograniczają się jedynie dosprzedaży biletów. Za jego pomocą przewoźnik może sprzedawać pasażerom równieżinne artykuły tj. np. napoje, czy przekąski.

Komentarze